Avon e pus pe surprize

Cred că multe fete au văzut filmulețul ăsta și au rămas cu semne de întrebare, la fel ca mine. Astăzi am primit răspunsul la întrebare și pot spune că am avut aproape aceleași reacții ca fetele din filmuleț.

Dar să vă spun ce s-a întâmplat. Avon a dat zvon în țară cum că lansează un nou produs și a trimis câtorva norocoase un colet surpriză. Mare mi-a fost mirarea când am descoperit că produsul ăsta e rimelul Mega Effects.

M-am uitat curioasă la cutiuța argintie și la genele din ea (un mod foarte frumos de a prezenta un produs nou) și m-am grăbit să îmi dau seama cum se utilizează. Bineînțeles că am fost stângace la început, e un design nou pentru un rimel, de care sigur poți spune că e ciudat (așa cum se întâmplă cu orice lucru nou, până te obișnuiești).

M-am murdărit ca o fetiță care abia învață să se machieze, dar am continuat până i-am dat de capăt. Ce îți dă de furcă e periuța flexibilă, dar după câteva utilizări începi să te prinzi de utilitatea ei.

În descrierea primită prin mail-ul surpriză spune că mascara Mega Effects ”are un aplicator cu formă adaptată liniei genelor, care asigură astfel confort și ușurință în aplicarea lui. Acesta conţine o formulă cu pigmenți de silicon care oferă volum panoramic genelor și le îmbracă într-un negru intens. Rimelul Mega Effects este primul rimel de pe piața de make-up din România cu o formă adaptată liniei genelor. Acesta conține pigmenți de silicon cu rol de intensificare a culorii genelor, în 2 variante – brown black și blackest black.

Nu îmi rămâne de făcut decât să încep sesiuni de cunoaștere cu noua mascara și să vă recomand și vouă, fetelor, să începeți o nouă experiență.

Mulțumesc Avon și The Practice!

Lasă un răspuns

