Mijloc de iunie

Mijloc de iunie – semn că sesiunea se sfârșește.

Mijloc de iunie – semn că vara deja e patroană.

Mijloc de iunie – semn că vacanța a venit.

Mijloc de iunie – miros de tei.

Mijloc de iunie – o ploaie caldă.

E mijloc de iunie.

Îmi plac toate anotimpurile, fiecare are rolul său. Dar îmi plac ploile de vară. Sunt călduroase, dacă bate vântul te ajută sa te răcorești, mai mereu sunt zburdalnice și vin pe neașteptate, iar dacă se nimeresc a fi în iunie, sunt ploi cu miros de tei. O minunăție!

O ploaie cu miros de tei te liniștește. Încercați să nu vă feriți de ploaie, cel puțin perioada asta, ieșiți din casă și plimbați-vă cu încredere printre picăturile nărăvașe și veți fi răsplătiți cu un calmant al naturii.

E o perioadă aglomerată pentru mulți, iar o asemenea pauză e binevenită și rară – doar acum poți să fii răsfățat de ploaie cu mirosul de tei. Natura ne dă anumite bonusuri de care trebuie să știm să profităm, căci pentru multe aștepți un an, așa că nu ratați o asemenea șansă.

V-ați mai plimbat printr-o ploaie cu miros de tei? :)

Foto

2 gânduri despre &8222;Mijloc de iunie&8221;

  1. Dintotdeauna mi-a placut ploaia, in special cea de vara, care vine si trece aproape pe neasteptate. Imi aduc aminte ca atunci cand eram de varsta ta imi placea sa dansez in ploaie… acum ma multumesc doar sa alerg in ploaie… oricum sunt experiente interesante si da, sunt 100% de acord cu tine, e mare pacat sa ne ascundem de ploile de vara. ;)

    • Eh, tot un dans e și alergatul – unul mai matur. :)
      Am scris postul de mai sus într-un impuls de moment, după ce am fost prinsă de o asemenea ploaie. Deși eram obosită și cu gândurile departe, mi-a schimbat starea de spirit și parcă nu vream să se mai termine.

Lasă un răspuns

