1 an de blog, Congres și Festival Japonez

WordPress m-a felicitat zilele trecute că am făcut un anișor pe platforma asta. Repede trece timpul, uitasem de aniversarea asta. Dacă sunt mulțumită cu ce am realizat anișorul acesta? Nu prea mult, dar nici prea puțin. Știu că l-am mai lăsat de multe ori baltă și nu am mai scris, că de multe ori nu am scris cum doream sau nu mi-a mai plăcut ce am scris, dar încerc să recuperez.

So, happy birthday to my blog! :D

1 an de blog

În altă ordine de idei, în timpul aniversării blogului meu eram la CNSC 2013 (care își serba și el ediția aniversară). Pot spune că mi-a plăcut mult, am învățat și mi-au venit multe idei despre Brand Experience, am cunoscut mulți oameni faini din domeniu și am ascultat povești care ar trebui auzite de toți studenții de la comunicare.

Am orchestrat filarmonica din Hamburg, m-am dat cu Pegas-ul, am avut parte de un workshop fain la Coca-Cola și am și câștigat (acum sunt mai bogată cu o carte, No logo de Naomi Klein). If I’m happy? Guess. :)

cnsc editia X

win at Coca-Cola workshop

Dar cum lucrurile bune merg mână-n mână, am descoperit, după CNSC, un festival japonez fix în weekend-ul plecării. Dacă am mai rămas o zi? Cu toată inima. Am fost la festivalul Michi-biraki din Grădina Botanică București (care nu m-a impresionat prea mult, e mai frumoasă și mai îngrijită cea din Iași).

Împreună cu Emi, am îmbrăcat yukata, am mâncat prăjiturele cu răvaș (și ce citat frumos am nimerit: Bunătatea nu se termină. Cu cât împarți mai mult din ea, cu atât mai multă se va revărsa asupra ta.), am făcut shodo (caligrafie), ne-am uitat la un anime și apoi am luat parte la o lecție introductivă de japoneză (deși știu și mai multe, a fost fun), ne-am delectat ochii cu manga (păcat că nu erau de vânzare), am mâncat sushi, am admirat origami și am avut ocazia să vedem studenți japonezi și chiar pe ambasadorul Japoniei.

yukata

shodo

lectia de japoneza

 

 

 

Păcat că aveam tren la ora 16 și nu am mai putut rămâne și la celelalte activități, dar cât a fost, a fost frumos, sunt mulțumită și mă simt norocoasă că s-a nimerit un festival japonez la București când eram și eu acolo. ^_^

Ne mai citim! :)

4 gânduri despre &8222;1 an de blog, Congres și Festival Japonez&8221;

Lasă un răspuns

