Să nu renunțăm

Pentru că lucrurile pot lua o turnură mult mai bună.

De câte ori nu ați reușit în ceva, dar viața v-a purtat pașii spre ceva mai bun? Sau de câte ori nu ați reușit, dar nu v-ați lăsat și ați luptat în continuare?

Lupta te învață multe. Drumul până la reușită poate fi scurt sau poate fi lung (spre nefericirea multora, se întâmplă să fie mai mult lung), dar pe măsură ce avansezi tot mai mult, înveți și mai mult.

Mi-e greu să cred că sunt oameni care au avut numai realizări și nu au clacat vreodată. Îmi place să cred că toți am dat-o în bară cândva, dar am reușit să trecem peste și ne-am adaptat la ce ni-a ieșit în cale. Asta nu înseamnă că trebuie să lași totul la voia întâmplării și să iei viața așa, cum îți vine… nu, înseamnă că dacă ai un eșec, vei lupta în continuare pentru a ajunge unde îți dorești, dar nici nu vei ignora ce oportunități îți ies în cale pentru că, de multe ori, ele pot fi mai bune decât ceea ce îți doreai sau te pot învăța lucruri utile pentru a-ți atinge scopul.

Țin minte că în generală, pe când trebuia să ne alegem liceul, nu intrasem unde am vrut și eram supărată. Dar mi-am schimbat părerea când am intrat la liceul repartizat și nu îmi pare rău deloc că nu am intrat unde am vrut eu atunci. Sau anul trecut nu am intrat în asociația în care am vrut, dar m-am mobilizat și am făcut voluntariat pentru a învăța cât mai multe, iar anul acesta am reușit.

Apar multe provocări în calea către reușită, dar trebuie să le confruntăm, nu să renunțăm și să rămânem cu gândul ”cum era dacă…”.

Am găsit un filmuleț amuzant, poate chiar irelevant pe alocuri (deh, cam toată lumea s-a săturat să vadă poze cu pisici și alte de gen), dar care arată într-o oarecare măsură că nu trebuie să renunțăm în fața provocărilor și amenințărilor apărute:

E luni, e început de săptămână, început de facultate/școală/servici… dar să nu renunțăm la gândul că e o săptămână în care putem să mai punem o piatră în plus la temelia cunoștințelor noastre.

Să aveți o săptămână cât mai productivă, pentru ca la sfârșitul fiecărei zile să vă puteți întreba ”la ce pas am ajuns astăzi?”. :)

Foto

Lasă un răspuns

