E bine să ai pasiuni

Toată lumea e ocupată… la tot pasul auzi ”nu am timp”. Îți rezervi timp pentru servici, pentru învățat, pentru prieteni… dar pentru tine când îți rezervi timp?

Cred că majoritatea avem câte o pasiune. Mi-e greu să cred că sunt oameni fără așa ceva, dar cine știe… suntem cu toții diferiți, din fericire. Unora le place să colecționeze timbre, altora le place să cânte la chitară și tot așa. Întrebarea e dacă își fac timp pentru pasiunile lor?

Nu poți fi doar o mașinărie setată pe a face bani și atât (doar un exemplu). Trebuie să ai timp și de tine, să fii împăcat cu propria ta persoană. De multe ori văd oameni triști, crispați, care s-au aruncat în rutina vieții și au uitat de propriile nevoi. Supraviețuirea nu e acel ceva pentru care te afli pe pământ; trebuie să supraviețuiești pentru a trăi, nu invers.

Personal, am multe pasiuni… una din cele mai mari e Japonia (mă repet, ce să fac :”>). Dar îmi place mult și muzica (nu doar ascultat, ci și cântat, deși lipsa exercițiului își spune cuvântul :P ), pictura (cel mai mult îmi plac peisajele), poezia (scriu când mă lovește inspirația), cititul, filmele, teatrul, călătoriile… etc. :)

Sigur că și eu am fost de multe ori pradă expresiei ”nu am timp” și mi-am neglijat hobby-urile. Dar vacanța aceasta, ca un copil de grădiniță, mi-am luat acuarelele și pensoanele, blocul de desen și timpul pentru a mă ”da mare” cu talentul meu. M-am apucat de pictat o ramură de cireș și încă nu am terminat-o. E nefinisată, dar îmi place cum a ieșit până acum. Stângace sau nu, e pictura mea și mă mândresc cu ea (deh). :)) Pe lângă faptul că m-am simțit bine desenând din nou. :)

Aceasta e ”capodopera” mea:

 

Nu cred că e nevoie de vârstă ca să ai timp pentru tine. Când ești mic ai mult timp, dar pe măsură ce crești timpul pentru pasiunile tale se limitează și asta nu o face nimeni altcineva decât noi înșine.

E bine ca din când în când să faci loc hobby-urilor tale în agendă. ;)

2 gânduri despre &8222;E bine să ai pasiuni&8221;

  1. In primul rand felicitari pentru blog! :)
    Intr-adevar, foarte putini oameni sunt cei pe care ii auzi ca au un hobby, o pasiune… Mie imi place sa imi creez propriile bijuterii si de asemeni am si un blog de prezentare pentru cei curiosi si care doresc sa-si achizitioneze ceva handmade. Imi place sa dedic timp acestui hobby – ma calmeaza, imi deschide mintea si de cele mai multe ori e ca o alinare atunci cand ceva ma supara. Mai bine zis, ma face sa cred ca trebuie sa fiu un om mai bun, darnic. E momentul meu de contemplare…

Lasă un răspuns

