Learning is the way… but practice too

Toată lumea în zilele noastre se chinuie să învețe tot mai mult, să acumuleze cât  mai multe informații, să se asigure că știu totul… așa o fi, dar fără practică ce faci?

Am urmat luna aceasta un curs de Asistent  Comunicare și Relații Publice. Când m-am înscris la el (în timpul verii) mă așteptam, sincer, să fie ceva plictisitor, urmat de drafturi de curs și alte cele… Bineînțeles că am avut și o mică speranță că va fi fain (că doar și de aia m-am înscris, până la urmă).

Spre surprinderea mea (și a tuturor cursanților), cursul a fost foarte… super. :D Am avut un trainer care a știut cum să nu aducă în prim plan monotonia și să facă totul interactiv. E vorba de Alin Mechenici.

Ținând cont că în fiecare zi erau câte 4 ore (de multe ori, fără pauză), ai putea să crezi că ieși buimac de acolo… și așa am crezut și eu că va fi. Dar mi-am schimbat imediat părerea și nici nu îmi dădeam seama cu treceau acele 4 ore. Asta e foarte fain! Dacă un om reușește să îți atragă atenția atâta timp înseamnă că e ceva de capul lui.

Îmi pare rău că s-a terminat. Am avut ce învăța și am și practicat, colegii au fost foarte ok și aș mai fi vrut (dacă nu se apropia facultatea). Dar mă bucur că am luat parte. :) Se pare că viața îți îndreaptă pașii unde știe ea mai bine, pentru că era cât pe ce să renunț la înscriere. Acum că știu despre ce e vorba, ar fi fost o pierdere pentru mine.

Now I’m waiting for the diploma… everybody needs one, isn’t it? [ironic]

Vă recomand ca atunci când aveți ocazia să participa undeva de unde puteți învăța ceva, să nu ratați șansa pentru că e posibil chiar să vă fie de folos cândva. ;)

Foto

4 gânduri despre &8222;Learning is the way… but practice too&8221;

  1. Pingback: Wag the dog « Un loc liniştit

  2. Stiam de aceste cursuri dar nu m-am putut inscrie din cauza faptului ca am fost plecat din oras o perioada. Oricum initiativa si ideea au parut destul de ok. Iar legat de ce ai zis tu mai sus… cred ca e o problema generala „lipsa practicii”. Foarte multi se focalizeaza in a invata atat de multe incat nu stiu sa aplice nimic…

Lasă un răspuns

