Căldură mare, mon cher!

Cu toții așteptăm vara, gândindu-ne la vacanță, la vremea frumoasă în care te poți bronza și bălăci pe la ștrand, la călătorii și multe altele. Dar câți dintre noi se gândesc la căldura sufocantă sau la țânțari?

Îmi place vara. De fapt, îmi plac toate anotimpurile; fiecare are rolul lui și fiecare e frumos în felul lui. Dar cel mai mult îmi place la vară când îl mai lasă și pe vânt să-și facă de cap! Oh, da! O adiere pe o asemenea caniculă e mană cerească, știți și voi. :)

Ca majoritatea, am probleme cu țânțarii! Foarte mari. Se pare că acești vampiri pur și simplu mă adoră. Și mă îndoiesc profund că e farmecul meu, pe cât e sângele ăsta (bine că îl am) ”fermecător”. Așa că doresc să le adresez niște cuvinte: Afurisiților, țin să vă informez că mai am vreo două persoane în casă, plus vecini prin apropiere, care se pot dovedi mult mai gustoși! Așa că vă recomand din tot sângele meu să îi încercați și pe alții, știți, schimbările sunt foarte benefice! 

Nu că aș dori răul cuiva, dar pielea mea e sătulă de mângâierea lor. Și chiar și cu spray sau altele împotriva insectelor, cu inima tristă spun că ăștia devin din ce în ce mai rezistenți. :(

Apoi aș dori să adresez câteva cuvinte și căldurei: Draga mea, toți te iubim foarte mult iarna, destul de mult toamna și primăvara și mult vara. Înțeleg că vrei să fii iubită mereu foarte mult, dar vara las-o mai moale. Nu te alungă nimeni, stai liniștită, doar te rugăm să fii puțin mai moderată… știi, mai avem nevoie și de puțină răcoare, de aer nesufocant și de chef de ieșit afară fără frică că azi o vei lua razna! Sper să ții cont și de noi! Cu drag, o mică ”victimă”, viitoare mulțumită.  Sper! :))

Nu în ultimul rând, am să îi spun ceva și vântului: Dragul meu, ești magnific! Faci o treabă extraordinară și nu trebuie să te lași bătut! Căldura se poate dovedi inabordabilă, dar nu-i bai, sunt șanse mari să o cucerești și să faceți un parteneriat. Dar atenție, la iarnă să nu ți-o iei în cap că ne supărăm. Cu drag, o admiratoare pe timp de vară, primăvară și toamnă. 

Da… chiar și așa, vara e frumoasă! :) Și eu dorm și pe timpul domniei sale, nu ca unii ”mincinoși”. :-” :))

Voi cum suportați micile ifose ale verii? :)

Foto

Foto

4 gânduri despre &8222;Căldură mare, mon cher!&8221;

  1. :))))) mititica…..
    Eu anul asta nu am avut nici o treaba cu nici un tzantzar !! >:) ;x Da, imi place si mie vara, dar nu prea suport canicula ….:-| Dar asta e ….las’ ca dupa vara, vine direct iarna ! Noi sa fim sanatosi, mon cher ! :))
    Te pup ! :*

Lasă un răspuns

