Și a mai trecut un an…

Cu bune și cu rele (mai mult bune, spre norocul meu). Dar nu orice fel de an, ci primul an de studenție.

Pot spune că a fost frumos, m-am obișnuit cu ce înseamnă studenția și cu gândul că totul trece repede. Pentru că da, a trecut repede! Parcă mai ieri terminam liceul și aveam, pe vremea asta, stres cu bac-ul. Bine că am trecut de el și acum mă aflu aici, pregătită pentru al doilea an. Până atunci, vacanțăăă! :) :) :)

Dar unele lucruri nu pot fi rămase nespuse, așa că ce am învățat eu în anul ăsta este că sunt câțiva ”sfinți” care păzesc studentul de lucrurile neplăcute din timpul anului…

Primul este, bineînțeles, Sfântul Google. Ce ne-am face fără el? Ce au făcut și alții înaintea noastră: au căutat prin cărți de nu mai vedeau bine! Multe mulțumiri acestui sfânt, pentru că sunt sigură că mulți ar fi picat fără el (sunt care pică și cu el, dar asta e altă treabă).

Al doilea, de fapt, mai important ca primul, este Sfântul Învățat. Câți îl folosesc? Nu mulți în timpul anului, majoritatea înaintea sesiunii și restul deloc. Da, acest sfânt îți dă cele mai mari bătăi de cap posibile, dar te ajută… mult! Cei care îl cunosc știu de ce, iar cei care nu, nu vreți să vă satisfaceți curiozitatea? :D

Al treilea este Sfântul Abonament. Cei care sunt la buget știu cât salvează la buzunar, iar cei care sunt la taxă știu cât suferă! În colaborare cu Sfântul Învățat, poți avea parte de minunile Sfântului Abonament! Sună tentant? Un minim de efort și poți cumpăra mai des o carte, merge mai des la o terasă sau orice dorești să faci cu banii economisiți. Eu chiar iubesc sfântul ăsta! ;))

Al patrulea, fără vreo diferență, este Sfântul Voluntariat. Credeți că nu contează? Nu aveți idee cât! Vă dezvoltați atât pe plan profesional, cât și pe plan personal. Plus că la angajare se consideră un atu. ;)

Iar ultimul, dar nu cel din urmă, e Sfântul Noroc. Unii îl au în frunte, ce-i drept. Care nu, vă sugerez să apelați la unul din sfinții de mai sus.

Voi ați avut parte de minunile unuia dintre ei?

Sper ca acești sfinți să vă călăuzească pașii de-a lungul anilor de studenție, și nu numai. :)

Foto: Sfântul Abonament a vegheat asupra mea în acest an. :D

11 gânduri despre &8222;Și a mai trecut un an…&8221;

  1. M-au amuzat sfintii astia mentionati de tine in articol. Da’ si eu m-am cam bucurat de ei. Nu m-am gandit sa fac poza la toate tichetele pe care le-am tot luat in timpul anului pentru a imi face de cap prin oras folosind mijloacele de transport in comun. Ironia face ca la facultate mergeam pe jos, cu bicicleta, cu masina etc… dar prin alte parti am mers „de toti banii” cu abonamentul ala fantastic. Mie mi-a expirat si nu mi-am mai facut altul. E sinucidere curata sa mergi acum cu autobuzul pe caldura asta. In rest cu invatatul nu prea m-am omorat, putin si bine si de preferat doar in sesiune (e o experienta pe care nu as mai repeta-o) :)) iar cu google’ul ma joc in fiecare zi. Despre voluntariat nu am o parere foarte buna si de aproape 2 ani am renuntat sa mai fac asta. Benevol mai ofer cand am timp consultanta in PR si Market pentru niste proiecte. Sunt insa deschis chestiilor care aduc profit. Sunt amator de gambling. Am lasat si eu pe blog un feedback asupra anului universitar zilele trecute: http://florinadamache.com/feedback-primul-meu-an-studentesc/
    Vacanta placuta :)

    • ;)) Da, e foarte cald… evantaiul e prietenul meu cel mai bun pe vremea asta (uneori și el ma tradează). Și… ești studentul tipic :)) Dar ma mir de ce nu ai o idee bună despre voluntariat… Trebuie să mai faci și lucruri gratis :)) Ai grijă cu gambling-ul, să nu-ți umble prea mult la buzunare :-s .
      Am să citesc și feedback-ul tău, cred că va fi inversul alui meu ;))
      Mulțumesc :) Vacanță plăcută și ție :)

      • Am facut ani buni de voluntariat. E adevarat te ajuta sa te dezvolti nu neg treaba asta dar uneori lipsa unei bune coordonari si a unor scopuri vagi te fac sa pierzi timpul. Eu am renuntat, gasind si altceva mai bun de facut. De cat sa fac voluntariat prefer sa imi satisfac nevoia de hobby-uri. Unul dintre ele este blogul. Mai sunt si altele dar pentru mai multe detalii iti las un e-mail. Nu spun pe post tot ce am in cap :)) La mine berea e cel mai bun prieten pe caldura asta :”> Student tipic sau nu, mie mi-a placut primul an de facultate. Asta poate reiesi si din articolul de pe blogul meu. Despre gambling e ok, nu fac abuz ci doar imi place sa joc pe o miza. Nu castig si nu pierd nimic din asta. Oricum, vacanta e cel mai frumos lucru din perioada asta. PS: I’m in a relationship with summer :))

        • Înțeleg situația.. am pățit și eu așa, dar nu vreau să mă las. Sper să găsesc ceva mai bun. Și…ok :))
          Iar cu berea.. se înțelege ;)) Mă bucur că ți-a plăcut (la fel și mie). Și bine că ești moderat cu gambling-ul, mulți se lasă prea cuprinși de el, daca pot zice așa.
          And… everybody is in a relationship with summer :)) Lucky summer!

Lasă un răspuns

