Primul meu vot

Da, azi am votat și eu pentru prima data. Ce chestie.. îți dai seama că deja ai început să ai anumite datorii față de țară.

Ca să explic puțin această experiență, să vă povestesc cum a decurs totul.

Locul nu îmi era necunoscut, am mai fost de-a lungul anilor cu părinții. Când am ajuns acolo, niște doamne mi-au louat frumos buletinul și mi-au dat niște buletine de vot, cică (păreau niște cataloage și erau destule, dar fie), cu o ștampilă, apoi am intrat în cabină. Nu voi spune cu cine am votat, nu vreau să stârnesc reacții! :)) M-am dezmeticit repede ce e cu toate hârtiile alea, am pus ștampila unde trebuia și am ieșit să le pun în urnă. După ce am terminat și cu asta, era să plec fără buletin… strigă o doamnă după mine: ”domnișoară, da’ nu-ți mai vrei buletinul?”. Upss.. eh, m-am întors să semnez și mi-am luat și prețiosul buletin, apoi am ieșit și asta a fost. Am contribuit și eu cu ceva.

Sfătuiesc pe toți cei care au acest drept să îl folosească, pentru că după aia se vor plânge că nu le-a convenit cine a ieșit. Ei nu serios? Dar dacă te duceai la vot poate se făcea o diferență! Dacă ai votat, ai dreptul să te plângi după, dacă nu, nu. Într-o mare măsură, noi ne alegem viitorul.

Așa că toată lumea spre secțiile de votare!

Vot plăcut! :)

Foto

Foto

12 gânduri despre &8222;Primul meu vot&8221;

  1. Indiferent daca votezi sau nu, platesti impozite sau ai parinti/rude care o fac si ai dreptul sa-ti exprimi nemultumirea.
    Anywhays eu la primul meu vot l-am votat pe Basescu. Aveam de ales intre Basescu si Nastase … iti dai seama ce alegeri

    • Dreptul la libera exprima nu ți-l ia nimeni, așa e. Eu mă refeream în cazul în care ai avea posibilitatea să votezi dar nu ai face-o. Atunci ar trebui să îți exprimi nemulțumirea mai puțin, pentru că dacă votai poate ieșea cine vroiai, mai știi…
      Și da, înțeleg situația.. asta este.. întotdeauna alegem răul cel mai mic, chiar dacă suntem conștienți că nu se va schimba ceva la foc automat în țară.

Lasă un răspuns

