Festivalul Filmului European 2012

Între 24-27 mai, la Casa de Cultură “Mihai Ursachi” din Parcul Copou veți putea lua parte la Festivalul Filmului European, ediția 2012. Intrarea este liberă și se pare că va fi și un documentar românesc, pe 25 mai (ora 19:00), Păcătoasa Teodora. 

”Cum poate fi traita iubirea in absenta trupului fiintei iubite? Manastirea Varatec. Maicute. Femei in negru. Femei in doliu. Fagaduite, logodite, mirese. Este un film despre corpuri si despre iubirea pe care sufletele ce locuiesc in aceste corpuri o poarta unui iubit fara trup. Documentarul relateaza nunta celei mai frumoase maicute cu Domnul.”

Acesta este un preview al documentarului:

Pe lângă acest nume, vor mai fi filme precum Pași pe nisip,  Moartea lui Carlos Gardel,  A fost odată în Anatolia, Foamea, Potopul și altele. În 4 zile este material pentru cinefili și nu numai. :)

Eu voi încerca să mă duc la care am timp. Multe îmi sună interesant, așa că m-am gândit să vă anunț și pe voi. :)

În măsura în care timpul vă permite, cred că nu e pierdere de vreme.

Foto

Foto

Lasă un răspuns

