Relaxare

A trecut un week-end frumos. Atât de frumos, încât când îmi fac temele îmi zboară gândul la relaxare.

Am fost la Dobrovăț, la mănăstire, am vizitat împrejurimile, am făcut foc de tabără, s-a cântat la chitară, sub lună plină. De vis. Trecând pe lângă faptul că m-am ales cu o arsură grozavă de la soare și că toți eram ”stresați” de invazia căpușelor (până la sfârșit tot s-a arătat una), totul a fost bine. Oh, iar cine a zis că mâncarea de la mănăstire nu e bună, s-a înșelat destul de mult (sau o fi nimerit o bucătăreasă mai începătoare).

De învățat este și va fi mai tot timpul, dar e frumos să mai evadezi din când în când din mediul asta. Te ajută mai mult după ce te întorci la treabă (chiar dacă ai rămas cu gândul acolo), ești mai creativ, cu mintea mai limpede. Mai sociabil, dacă pot spune asta, fiindcă într-o tabără cunoști oameni noi, îți faci cunoștințe. :)

Dar cea mai sociabilă a fost această oiță, care răspundea  la fiecare meee/beee pe care îl scoteam noi.

 

Să aveți un week-end frumos!

2 gânduri despre &8222;Relaxare&8221;

Lasă un răspuns

