Offline, dar merită

Am găsit imaginea asta ieri (unde credeţi…pe Facebook, culmea), dar mi s-a părut un îndemn destul de bun. Nu că eu nu aş sta pe Facebook, dimpotrivă, chiar îmi place Facebook-ul, dar mai trebuie şi aer. Cred că mulţi ştiu asta.

Drept urmare, am tot ieşit zilele astea şi a fost foarte frumos! Primăvara îşi spune din ce în ce mai mult cuvântul şi în sfârşit pot renunţa  la hainele mai groase. :)

Între timp, a început facultatea… Succes tuturor! Cu toţii avem nevoie de el! Mai ales când e vorba de sesiune…

Iar pentru cei care simt nevoia de relaxare, am descoperit un eveniment drăguţ: ContemporanIS. Este un festival de teatru, concerte, conferinţe, iar intrarea e liberă şi poate veni oricine! Ca să fiţi la curent cu ce se întâmplă mai exact şi când se întâmplă, intraţi pe site. :)

2 gânduri despre &8222;Offline, dar merită&8221;

  1. Intr-adevar un indemn foarte bun, de care ar trebui sa asculte toti ! Si eu cum nu am deloc stare in casa ( companie sa am ) ……ma plimb toata ziua !! – mai ales daca este vreme buna ! :))))

    Eh …sesiune…..trece ! :D
    Succes ! :*

Lasă un răspuns

