BizCamp Iaşi

Pe 3 mai are loc BizCamp – A Career School for students and young professionals la Iaşi, la Hotel Ramada.

Evenimentul se adresează studenţilor şi tinerilor profesionişti care au nevoie de un impuls pentru viitoarea lor carieră şi cărora le răspunde la întrebări precum: Cât de pregătit sunt pentru a începe o carieră?, Ce abilităţi mă diferenţiază de ceilalţi?, Pe ce domeniu să mă axez/care îmi place mai mult?.

În acest an vor fi conferinţe, workshop-uri, sesiuni de networking şi cunoaştere cu reprezentanţii companiilor, specialişti în marketing şi HR, dar şi speakeri.

Temele conferinţelor sunt Talents, Skills, Expertise şi Personal Branding, iar în sesiunea de workshopuri şi seminarii veţi putea afla din know-how-ul reprezentanţilor din companii.

Anul acesta evenimentul a devenit unul naţional, de la Bucureşti la Iaşi, Cluj şi Timişoara.

Vă recomand să vă înscrieţi pentru că e un eveniment de dezvoltare special pentru tinerii ca noi, care vor să afle ce e necesar pentru o carieră de succes . Eu am făcut-o.

PS: Fie vorba între noi, Hotel Ramada e chiar un loc drăguţ. Ştiu de la Social Media Summit, care a fost organizat tot acolo. ;)

Lasă un răspuns

